تست hpv (اچ پی وی) در شهر قدس - ماماپری
02146802145
تهران
0

تست hpv (اچ پی وی) در شهر قدس

تست HPV - اچ پی وی در شهر قدس

آزمایش HPV وجود نوعی ویروس را تشخیص می‌دهد، ویروسی که می‌تواند منجر به ایجاد زگیل تناسلی، سلول‌های غیرطبیعی دهانه رحم یا سرطان دهانه رحم شود. تست hpv (اچ پی وی) در شهر قدس با ماماپری.

ممکن است پزشک شما آزمایش HPV را در موارد زیر توصیه کند:

  • تست پاپ اسمیر شما غیر طبیعی باشد.
  • شما سی سال یا بیشتر سن دارید

تست HPV فقط برای زنان در دسترس است. هنوز هیچ آزمایش HPV برای تشخیص ویروس در مردان وجود ندارد. با این حال، مردان ممکن است به HPV آلوده شده و ویروس را به شریک جنسی خود منتقل کنند.

کاربرد تست HPV

تست HPV یک تست غربالگری برای سرطان دهانه رحم است، اما این آزمایش به شما نمی گوید که آیا سرطان دارید یا خیر. این آزمایش وجود ویروسی که باعث سرطان دهانه رحم می‌شود را تشخیص می‌دهد. انواع خاصی از HPV – از جمله انواع 16 و 18 – خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد.

دانستن اینکه آیا یک نوع HPV دارید که شما را در معرض خطر بالای سرطان دهانه رحم قرار می دهد یا خیر، به این معنی است که شما و پزشکتان بهتر می توانید در مورد مراحل بعدی مراقبت های بهداشتی خود تصمیم بگیرید. این مراحل ممکن است شامل نظارت بر پیگیری، آزمایش بیشتر یا درمان سلول های غیر طبیعی باشد.

استفاده روتین از تست HPV زیر 30 سال توصیه نمی شود و خیلی مفید نیست. HPV از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و در افراد جوان بسیار شایع است. عفونت های HPV اغلب در طی یک یا دو سال خود به خود از بین می روند.

تغییرات دهانه رحم که منجر به سرطان می شود معمولاً چندین سال – اغلب 10 سال یا بیشتر – طول می کشد تا ایجاد شود. به این دلایل، ممکن است به جای اینکه فوراً تحت درمان قرار بگیرید، یک دوره انتظار هوشیارانه را دنبال کنید.

ما جدیدترین خدمات و فناوری‌های مراقبت‌های بهداشتی زنان را ارائه می‌دهیم، شما به سرعت و به راحتی میتوانید به خدمات ما در شهر قدس دسترسی داشته باشید. خدمات ما شامل موارد زیر است:

متخصص زنان
مامایی
تعیین جنسیت
تست پاپ اسمیر
تست اچ پی وی (HPV)
نازایی
غربالگری

جهت استفاده از خدمات ما در شهر قدس، لطفا با ما تماس بگیرید و یا از طریق صفحه نوبت دهی اقدام کنید

نوشته های مرتبط