تعیین جنسیت نوزاد در شهر قدس - ماماپری
02146802145
تهران
0

تعیین جنسیت نوزاد در شهر قدس

تعیین جنسیت در شهرقدس

تعیین جنسیت از هفته 15 شروع می شود!

ما به مادران و باباها کمک میکنیم تا مشخص کنند که اتاق کودک را صورتی یا آبی رنگ می کنند. تعیین جنسیت تنها یکی از خدمات ماست. پس کدام درست است؟ صورتی یا آبی؟ – تعیین جنسیت در شهر قدس با ماماپری.

شما می توانید در اوایل هفته پانزده متوجه شوید، و سپس می توانید بقیه زمان خود را صرف تهیه لباس های زیبا کنید. امروز با ما تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

 

تعیین جنسیت را چگونه انجام می دهید؟

بسیاری از والدین نمی توانند منتظر بمانند تا بفهمند که آیا آنها یک بچه پسر دارند یا یک دختر. سونوگرافی دو بعدی ما فرآیند استاندارد برای تعیین جنسیت است و ما این خدمات را از هفته پانزده شروع می کنیم.

 

سونوگرافی دوبعدی و سه بعدی از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تولید تصویری از کودک شما در داخل رحم مادر استفاده می کند. تجهیزات سونوگرافی با کیفیت بالا به شما امکان می دهد جنسیت کودک خود را بدانید. بنابراین کنجکاوی خود را در مورد اینکه رنگ صورتی بهتر است یا آبی، با تعیین قرار ملاقات امروز خود برطرف کنید.

 

آیا ایمن است؟

 آیا هنگام انجام اسکن تعیین جنسیت خطری برای من یا کودکم وجود دارد؟

مطالعات گسترده بیش از 30 سال نشان داده است که سونوگرافی هیچ آسیبی به مادر یا جنین نمی رساند. در اسکن سه بعدی، از همان نوع و شدت اولتراسوند مانند اسکن دو بعدی معمولی استفاده می شود. اولتراسوند سه بعدی و دوبعدی هر دو از امواج صوتی برای مشاهده داخل بدن استفاده می کنند. فناوری مشابه رادار است. کاوشگری که روی بدن قرار می گیرد، امواج صوتی را به بدن ساطع می کند، به پژواک برگشتی گوش می دهد و تصویری تولید می کند.

ما جدیدترین خدمات و فناوری‌های مراقبت‌های بهداشتی زنان را ارائه می‌دهیم، شما به سرعت و به راحتی میتوانید به خدمات ما در شهرقدس دسترسی داشته باشید. خدمات ما شامل موارد زیر است:

خدمات بیماریهای زنان
درمان عفونتهای واژینال
مشاوره و گواهی قبل از ازدواج
گواهی بکارت
تست پاپ اسمیر(تست سرطان دهانه رحم)
تست دوره ایی پستانها
یائسگی و درمان مشکلات این دوره
بلوغ و درمان مشکلات این دوره
مامایی
مراقبتهای قبل از بارداری
مراقبتهای دوران بارداری
مراقبتهای پس از زایمان
زایمان طبیعی
زایمان فیزیولوژیک
زایمان بدون درد
زایمان با حضور همسر
مراقبتهای مادر و کودک
شیردهی و بررسی مشکلات دوره شیردهی

متخصص زنان
مامایی
تعیین جنسیت
تست پاپ اسمیر
تست اچ پی وی (HPV)
نازایی
غربالگری

جهت استفاده از خدمات ما در شهرقدس، لطفا با ما تماس بگیرید و یا از طریق صفحه نوبت دهی اقدام کنید

نوشته های مرتبط